Rada dydaktyczna

dla kierunków prowadzonych w Instytucie Anglistyki UW


Planowane terminy posiedzeń Rady Dydaktycznej w roku semestrze letnim 2024/2025 (wtorek godz. 15:00 - 16:30):
luty: 18.02.2025
marzec: 18.03.2025
kwiecień: - brak - 
maj: 20.05.2025
czerwiec: 17.06.2024
lipiec: 8.07.2024 / lub: brak 
Powyższe daty mogą one ulec zmianie, jeśli wystąpią jakieś niespodziane okoliczności.

 

Skład Rady Dydaktycznej dla kierunków prowadzonych w Instytucie Anglistyki UW w kadencji 2025-2028:

prof. ucz. dr hab. Bartłomiej Czaplicki

dr hab. Aneta Dybska – wiceprzewodnicząca Rady

dr Wojciech Kasprzak

dr Lucyna Krawczyk-Żywko

dr hab. Agata Kochańska

dr Irena Księżopolska

prof. ucz. dr hab. Zbigniew Możejko – przewodniczący Rady

prof. ucz. dr hab. Agnieszka Piskorska

dr hab. Magdalena Pypeć

dr Magdalena Walenta

dr hab. Joanna Ziarkowska-Ciechanowska

 

Stale zaproszeni goście:

mgr inż. Marta Czyżewska – Sekcja Obsługi Studiów

mgr Joanna Sokołowska – Sekcja Obsługi Studiów

prof. ucz. dr hab. Justyna Włodarczyk – Dyrektorka IAUW

 

Przedstawiciele studentów do RD IAUW:

Aleksandra Komża

Julia Nikołajczuk

Urszula Pawelec

Laura Zagożdżon

 

Przedstawiciele doktorantów do RD IAUW: vacat

Rada dydaktyczna to podmiot kolegialny w rozumieniu Statutu UW właściwy dla jednego lub kilku kierunków studiów.

1. Rada dydaktyczna zgodnie z wytycznymi Senatu i URK projektuje proces kształcenia na jednym lub kilku kierunkach studiów, w szczególności:

1) opracowuje koncepcję kształcenia zgodną z misją i strategią Uniwersytetu;
2) formułuje propozycje zasad rekrutacji;
3) przygotowuje propozycje zmian w programach studiów;
4) określa maksymalną liczbę przedmiotów równoważnych lub punktów ECTS uzyskanych z zaliczenia przedmiotów równoważnych, które są podstawą do zaliczenia etapu studiów lub całego programu studiów;
5) określa szczegółowe kryteria zmiany formy odbywania studiów przez studenta;
6) określa zasady odbywania i zaliczania praktyk zawodowych;
7) określa zasady przeprowadzania egzaminów oraz zasady przystąpienia do egzaminów w terminie przed główną sesją egzaminacyjną;
8) określa szczegółowe zasady procesu dyplomowania, w tym przygotowania i oceny prac dyplomowych oraz przeprowadzania egzaminu dyplomowego;
9) uwzględnia wnioski z akredytacji zewnętrznych i wewnętrznej ewaluacji jakości kształcenia.

2. Rada dydaktyczna zgodnie z wytycznymi Senatu i URK monitoruje proces kształcenia na jednym lub kilku kierunkach studiów, w szczególności analizuje:

1) przebieg i wyniki rekrutacji;
2) przebieg i wyniki sesji egzaminacyjnej;
3) wyniki ankiet studenckich i hospitacji zajęć;
4) przebieg i wyniki egzaminów dyplomowych;
5) system wsparcia dydaktycznego dla studentów, w szczególności infrastruktury i zasobów bibliotecznych wykorzystywanych w procesie kształcenia;
6) zgodność kompetencji naukowych i dydaktycznych osób prowadzących zajęcia z przypisanymi do zajęć efektami uczenia się;
7) umiędzynarodowienie procesu kształcenia;
8) losy absolwentów;
9) wsparcie działalności uczelnianych organizacji studenckich związanej z kierunkiem studiów.

Uchwały Rady Dydaktycznej Instytutu Anglistyki wraz z załącznikami, w roku: