Zgłaszanie usterek technicznych
W związku z potrzebą usprawnienia obiegu informacji o usterkach technicznych w budynku Dobra 55 informujemy że można je zgłaszać do dyspozytora budynku telefonicznie: 22 55 26 028 lub mailowo: dyspozytorDobra55@adm.uw.edu.pl.
W sytuacjach nagłych można skontaktować się z dyspozytorem w pokoju 0.223 (parter II etapu, korytarz od ulicy Wiślanej). Dyspozytor ma obowiązek wpisać usterkę do rejestru usterek i w zależności od jej charakteru podjąć dalsze działania. Rejestr ma usprawnić obieg informacji i zapewnić kontrolę nad usuwaniem usterek przez konserwatora lub gwaranta (w II etapie).Powyższe nie dotyczy usterek AV i sieciowych, które zgłaszamy zgodnie z informacją poniżej:
Obsługa audio-video i zgłaszanie usterek:
1. Pierwsza pomoc w bieżącej obsłudze sprzętu audio video w salach dydaktycznych:
p. Bogdan
Mróz i p. Dariusz Karpisz, pokój 00.083, tel. 22 55 26 026; e-mail: technicydobra55@adm.uw.edu.pl
2. Nadzór nad infrastrukturą audio-video sprawują informatycy:
p. Robert Jurkowski, tel. 22 55 26 092, e-mail: robert.jurkowski@wn.uw.edu.pl oraz p. Jarosław
Kubak tel. 22 55 26 087, e-mail: jaroslaw.kubak@wn.uw.edu.pl; pokój: 00.085.
Do ich zadań należy przede wszystkim nadzór nad infrastrukturą audio-video:
- sal dydaktycznych
- auli multimedialnych
- systemem zarządzania treścią w przestrzeniach budynkusystemem monitoringu infrastruktury audio-video
- systemami telekonferencyjnymi
- oraz obsługa wcześniej uzgodnionych wydarzeń w salach dydaktycznych i konferencyjnych na
- podstawie złożonych formularzy najmu.
Obsługa sieci i zgłaszanie usterek:
informatycy: p. Łukasz Sobociński, tel. 22 55 26 066 e-mail: lukasz.sobocinski@wn.uw.edu.pl oraz p. Sebastian Gryglewicz: tel. 22 55 26 083, email: sebastian.gryglewicz@wn.uw.edu.pl, pokój 00.085.
Do zakresu obowiązków administratorów sieci budynku Dobra 55 należy przede wszystkim zagwarantowanie niezakłóconej dostępności usług telefonicznych i internetowych dla wszystkich jednostek UW mających siedzibę w budynku.